STU

Særligt Tilrettelagt Ungdomsuddannelse

HVAD ER STU ?

STU er en individuelt tilrettelagt 3-årig ungdomsuddannelse, som har det formål at kursisten udvikler sig personligt, socialt og fagligt, så han/hun er så godt rustet som muligt til at få et meningsfuldt liv.

HVEM ER STU FOR ?

STU er for dig der er 16-25 år, som tænker at du ikke vil kunne gennemføre en almindelig ungdomsuddannelse, kan STU være en mulighed for dig. Din UU-vejleder kan fortælle dig mere.

HVORFOR STU ?

Fordi du vil prøve en anderledes ungdomsuddannelse med spændende fag og aktiviteter, udvikling, mening og fantastiske oplevelser. I fællesskab finder vi ud af hvor du vil hen, og hvad du eventuelt mangler at lære.

HVORDAN ?

Når du og din UU-vejleder har fundet ud af at du kan få en STU, så kontakt os for at aftale et besøg, hvor du kan se skolen og høre om mere om hvad vi kan tilbyde dig.

STU PÅ SIND DAGHØJSKOLE

Vi tilbyder en overskuelig hverdag med små hold og fokus på tryghed, relationer og styrkelse af den personlige, sociale og faglige udvikling.

Vi tager altid udgangspunkt i den enkelte kursists nuværende situation, og sammen laves der et program, som sikrer en tryg opstart.

Vi arbejder tæt sammen med andre omkring kursisten f.eks. rådgiver og bostøtter/mentorer.

HENT ELEV FOLDER SOM PDF

HENT RÅDGIVER FOLDER SOM PDF